2092 Budakeszi, Széchenyi út 141.

Diákigazolvány igénylésének/pótlásának módja

1. lépés:
Diákigazolvány igénylés első lépéseként, az adatok felvétele az okmányirodában vagy kormányablakban történik. „NEK-adatlap" igénylés kezdeményezésével lehet elindítnai a diákigazolvány kérelmet, az igazolványhoz a képet ott helyben készítik el. (A NEK adatlapon szereplő NEK azonosító/kód egy 16 karakter hosszúságú azonosító kód.)

Kormányablakba a Központi Időpontfoglaló Alkalmazáson, okmányirodába pedig a https://magyarorszag.hu internetes oldalon – ügyfélkapus bejelentkezés nélkül is – lehet időpontot foglalni. Az online felületen diákigazolvány (NEK-adatlap) ügyintézéshez az Egységes elektronikuskártya-kibocsátási keretrendszer kártyafelhasználói regisztráció / Diákigazolvány, NEK adatlap regisztráció (KIEGS00011) ügykört kell kiválasztani.

2. lépés:
A diákigazolvány igénylés második lépése, az okmányirodában vagy kormányablakban kapott "NEK adatlap" iskolánk titkárságán történő leadásával folytatódik, mely alapján az igényt az oktatási intézmény a tanulmányi rendszeren keresztül (OKTIG) indítja el.

3. lépés:

Általában a diákigazolványokat 30-60 nap alatt küldik ki az iskola címére, de ha nem érkezik meg, akkor az intézményi ügyintéző a diákigazolvány elkészültéig egy igazolást(ún. "ideiglenes diákigazolványt") állít ki, amellyel a diákigazolványhoz kapcsolódó, állam által garantált kedvezmények igénybe vehetők. Az igazolást a rögzítés után 1 nappaláll módunkban kiállítani.

4. lépés:
Az iskolába érkezett diákigazoványról az iskolatitkár értesíti a diákot. Ezután a tanuló, vagy gondviselője átveheti az elkészült igazolványt.

 

Kapcsolat

Székhely: 2092 Budakeszi, Széchenyi út 141.
Telefonszám: +36-23/451-982
E-mail: titkarsag@prohaszka-budakeszi.hu
Intézményvezető: Jámbor Erzsébet igazgato@prohaszka-budakeszi.hu
OM azonosító: 032460
Bankszámlaszám: 10701180-48290807-51200002
Adószám: 19178491-2-13

Login